Informacje o zamówieniu

Statusy zamówień / informacja o zamówieniu
  1. Do każdego zamówienia przydzielany jest indywidualny/unikatowy numer.
  2. Klient otrzymuje możliwość sprawdzenia: danych dostawy, danych kontaktowych, numeru przesyłki, wybranej formy dostawy, stanu płatności oraz statusu swojego zamówienia.
  3. Od momentu przyjęcia zamówienia do systemu do momentu przekazania paczki do transportu, każdy klient otrzymuje informacje za pośrednictwem poczty e-mail o zmianie statusu zamówienia.
  4. Podczas przebiegu zamówienia wyróżnia się następujące statusy zamówień:
Nowe - nie przetworzone - zamówienie właśnie pojawiło się w naszym systemie. Od tego momentu informacje o zmianie statusu zamówienia wysyłane będą e-mailem na adres podany podczas skłądania zamówienia. W najbliższym czasie nasz zespół zatwierdzi zamówienie i rozpocznie jego realizację.
Czekam na kontakt - oczekujemy na wybór sposobu dostawy i płatności; uzupełnienie danych; odpowiedź na wiadomość e-mail.
Oczekuje - oczekujemy na wpłatę, dane dostawy oraz forma wysyłki została już potwierdzona, sprawdziliśmy stany magazynowe i dostępność wybranych produktów.
W trakcie realizacji - trwa kompletowanie oraz pakowanie zamówionych produktów, wpłata została zatwierdzona.
Nadawanie - przesyłka jest oznaczana oraz drukowany jest list przewozowy.
Skompletowane - gotowe do odbioru - towar został skompletowany i klient może go odebrać w wybranym miejscu.
Zrealizowane - paczka została nadana lub zamówiony produkt został odebrany przez klienta.


Jeżeli nie otrzymałeś informacji o zmianie statusu zamówienia prosimy sprawdzić folder SPAM klienta poczty elektronicznej.